Saturday, August 22, 2009

Ramadhan kembali lagi...

Salam...

Arini first day pose...sekejap je....last year, bulan pose, si kcik aku tu (Adiwafiy) lum lahir lagi...tapi dia lahir dalam bulan pose gak la...12 September 2009 bersamaan 12 Ramadhan 1429.

Last two weeks, 5th August 2009 was my hubby's 27th birthday...Aku hadiahkan dia seutas jam tangan....untuk dia lebih menghargai setiap detik yang kami sekeluarga lalui...

On 15th August, my dad had a minor surgery...alhamdulilah, smuanya berjalan lancar....cume, aku sekeluarga blum berkesempatan nak balik muar lagi...maklumler...nak dkat2 hujung bulan ni....

lemah rase bler gaji aku lum masuk lagi ni...bengang pun ade....ngan kerani sekolah especiallynye...dala...malas nk citer tang tu...

Rabu minggu depan, adik bongsu aku, Hilmi, akan balik bercuti...sebulan dia akan ade kat sini...doaku agar dia terhindar dari H1N1...hai...bilela virus ni nak hilang kan...kalu tak silap aku dalam tempoh 6bulan hingga setahun lagi baru hilang btul2 virus ni...tapi, xtaula kan...xtahanla kena pakai mask sekolah...panas wooo...

okla...nak sambung kerje2 kat dapur lagi.......salam......Selamat Berbuke!!

No comments: