Friday, August 28, 2009

28 AUGUST 2009

Salam...

arini ulang tahun kelahiranku yang ke 24....da tua da....aduhai...

apepun, alhamdulilah, dapat jugak aku merasa peningkatan umur ni....alhamdulilah, pada usiaku yang ke 24 ni, aku da punya sebuah keluarga yang cukup membahagiakanku...suamiku, Elfian Ismail dan cahaya mataku, Adiwafiy..Ibubapaku juga masih sihat (alhamdulilah), abang-abangku da berjaya dalam kerjaya masing-masing, adik-adikku sedang meningkat maju dalam pelajaran diorang.....alhamdulilah...

em..cume jauh di sudut hatiku, ade sesuatu yang aku masih blum kecapi....ntahla...

arini aku kat umah mak aku kat muar......melepaskan rindu kat kedua orang tuaku...adik aku, Emi pun da selamat sampai dari Jepun....muke dia da macam hero citer2 jepun da....mata sepet...rambut panjang siket....

okla....jumpe lagi di lain entri.......salam.......



No comments: