Wednesday, May 4, 2011

Seminggu berlalu....

Salam...

Setelah seminggu berlalu, aku masih begini...luaran nampak biase je...dalam hanya Allah yang tahu...Malam2 susah betul aku nak lelapkan mata...ntahla...

minggu depan da naik kerja...malas rasa nak g ofis semula...malas nak berdepan dengan pertanyaan2 orang...kadang2 ade rase malu...tahla..semua aku rase sekarang....

rindu sangat kat mereka....tak sempat aku tatap dan cium pun, mereka dah dibawa pergi....anak-anak mama, insyaallah minggu ni babah bawa mama kat tempat kalian berada.....agak2 mereka selamat x kat situ?ade binatang korek x?...

kalau teringat diorang, mesti aku tengok buku merah tu...ade gambar2 scan, nota2 doktor...permit menguburkan...hu...semalam aku kemas2 baju2 maternity yang aku pakai sepanjang 3 bulan tu....sedihnye...tapi aku pasti akan bertambah sedih kalau baju2 tu ada kat luar...

emm...



Buku merah 2011





Permit Kubur kembarku..






No comments: