Wednesday, January 28, 2009

Teringat kembali...

Salam...

Tibe2 rase nak berjiwang plak...ble tgk sepupu suami aku bertunang (Farah,tahniah!!), ahad lepas kat Pulau Sebang, Tampin Melaka, teringat plak time aku bertunang n kahwin dulu2 kala....huhu...cam best je jadi pengantin ni..(budak kecik kate perantin)..memang betul2 merase jadi RAJA SEHARI la...

Paling aku xblh lupe, mase tengah sanding, adela sesi suap pulut kuning..mak2 sedara akan hulurkan kat pengantin,pengantin suap kat pasangan dia...ade sekali tu, punyela aku excited (agaknyela..), patutnye aku suap kat mulut hubby aku, tapi aku nak masuk mulut sendiri...hahaha...ketawa besar semua yang ade kat situ...bengong btul rasenye...huhu...

tu kisah lucu di sebalik hari bahagia aku setahun lebih yang lalu....skang ni aku bahagia dengan kehadiran 2 orang putera dalam hidupku...1.suamiku...2.putera sulungku..

buat kalian, mama sayang sayang sayang sayang kalian...mmmmmmmmuuahhh..







KENANGAN BAHAGIA RAJA SEHARI ELFIAN DAN JULIYANA (011207)


 

No comments: