Saturday, January 3, 2009

Minum Kopi + Makan Roti Bakar

Salam...aku teringat 2 minggu lepas aku ngan pakwe aku (suami akula tu...) g minum kopi ngn makan roti bakar kat KEDAI KOPI 434 kat Muar...Peh,memang mengancam gler...xpenah aku jmpe kopi sedap cmtu...murah plak tu...roti bakar dia, peh lembut gler...aku ingatkan dia kukus,tapi kalu dikukus xdela dalam menu dipanggil Roti Bakar kan..Roti Bakar kat situ gak dikenali ngan nama Roti Kahwin...Kenape Kahwin? Sebab dia letak 2 jenis sapuan,yang aku makan dia letak marjerin ngan kaya..Ade 2 jenis lagi, aku xingatla...

Kepada sesapa yang datang Muar, jangan lupe singgah kat Kedai Kopi 434 ni tau! Anda pasti xkecewa..Senang je nk datang situ,kedai tu terletak betul2 kat depan Bus Stand untuk Bas Ekspres (dikenali Stesen Bas Bentayan). Parking pulak sebelah bus stand tu..1 jam 60sen je..(Kat KL mane nak dapat parking murah cmni...)  

K ar...chow dulu..

No comments: