Monday, December 7, 2009

Kerisauanku..

Salam..

Jumaat lepas, check kat internet n sms kat SPA, alhamdulillah, aku dpt gak akhirnye jawatan kat government..Jawatan Pembantu Pendaftaran, JPN..Tunggu surat smpai je ni...Arini xde lagi...

Em....aku risau....aku takut....mesti kehidupanku berubah tahun 2010 nanti...aku risau, tumpuan pade keluargaku, especially suami dan anakku akan berkurangan....macam2 persoalan yang muncul dalam benak fikiranku ni...cukup ke mase sehari untuk aku bersama mereka?kuat ke aku nak uruskan kerja dan keluarga pada masa yang sama?hai........

Apepun, aku hanya berharap, suamiku yg tersayang akan bagi support kat aku....ku kira, ni rezeki anakku....abg, na keje ni untuk abg, untuk wafiy...semoga aku tabah menghadapi cabaran pada masa akan datang...Aminn..

Sebelum cuti aritu, ade cikgu kat sekolah tu tnye, bler aku nak dapat baby no 2?aku jawab, tunggu dapat keje tetap...sekarang da dpt,macam ne tu ek?ish2....gerun bersalin Putera sulungku tu pun blum hilang lagi...tunggu la dulu ek...(em...syg, syg nak baby lagi ke?huhu....)

Okla....sehingga ke lain waktu......wassalam..

(p/s: Babah, wafiy ngan mama rindu babah..)


No comments: