Monday, March 16, 2009

Wazzup wazzup!!

Salam...

Hello everybuddy!!Seminggu lebih x jenguk blog ni..rindu btul!!seminggu ni macam2 jadi, antaranye:

1. Lapor diri kat sk taman bukit indah ampang on 10th March. pagi tu da mule rase semcam da sebab nak kena tinggalkan si kecil aku tu...huhu...nasib baik x jadi mule on dat day..

2. Adiwafiy gnap 6 bulan on 12th March. da setahun lebih da dia ngan aku (termasuk mase dalam perut la...)

3. Adiwafiy da pandai menyusur( ala2 merangkakla,tapi dia xangkat punggung dia)..

4. My little brother, Emi convo on 12th March. Majlis dia buat kat Concorde Shah Alam...Wife TPM yang bagi... My mum dpt salam ngan Datin Seri Rosmah tu, dia kate tgn mak Datin tu lembut cam kapas....huhu...

5. My brother in law,Arip punye baby hamster dimakan oleh mummy Hamster tu...kesian baby hamster tu kan...

6. Dapat surat panggilan Ujian Khas DBKL. nak study ar siket...

7. Sabtu aritu, 14th March, kenduri doa selamat sebab adik aku nak fly + kenduri akikah my little boy..alhamdulilah, semua berjalan ngan lancar...pnat gak rasenye, coz da lame rase majlis kenduri kat umak mak...

8. Aku dapat tahu my frenz, Taya n Dilla (si kembar yg famous amous tu) accident...kesian diorang.....sabar ye, kawan2ku...get well soon...

9.  Tinggal seminggu je lagi adik bongsuku nak terbang jauh ke Jepun...Blajo rajin2 ye dik....akak xpandai cam adik...My mum da mule sediy2 da...huhu..

tu jela ringkasan kehidupanku seminggu ni....moga2 hari2 + minggu2 + bulan2 + tahun2 akan datang lebih membawa keceriaan dan kebahagian kepada aku sekeluarga...aminn.....

2 comments:

Anonymous said...

eh eh juliana laa
:D

Siti Fatahiyah Hj. Mohamad said...

famous ke aku???
huhuhuhhu..
aku dgn dila ok dh..
cume patah kaki skit la..
kete ader satu jer...